Frakt och spårning

Frakt och spårning

Vi kan leverera varorna till de flesta länder i världen. Olika leveransmetoder finns här, eftersom leveransmetoden som lämpar sig för olika länder och regioner kan garantera transporten på kortast möjliga tid, liksom transportens säkerhet och bekvämlighet. Detta är en av de viktigaste förutsättningarna för oss att förbättra service och shoppingupplevelse för våra kunder.

Som vanligt behöver den 1 eller 2 dagar att behandla din beställning och tar 7-15 arbetsdagar att komma fram till din dörr. Paketet kan spåras online. Vi kommer att ge dig spårningsnummer för din order via e-post så snart varorna har skickats. Ange bara den här informationen i rätt fält och klicka på spårknappen. Kontakta oss via e-post om du behöver ytterligare spårningshjälp.

 

Vad ska jag göra om sändningen är borttappad eller stulen?

Det är osannolikt i det fallet. Men om varorna skadas eller förloras, skickar vi dig en ny för att kompensera. Men om posttjänsten levererar varan till fel adress som du angav eller du har flyttat av ändrat din adress utan att anmäla dig i förväg, kan vi inte göra något för att återställa din beställning.

Anmärkningar:

Var god försäkra dig om rätt information för frakt. Om paketet inte kan nås på grund av felaktiga uppgifter som du angav, finns det inget ansvar för oss att skicka varorna igen.

Paketet på din beställning behandlas inom 2 dagar, så avbokningen accepteras inte för oss så länge paketet skickar ut.

 

Jag har inte mottagit min order. Vad kan jag göra?

Om du inte har fått din beställning, vänligen försök med följande metoder för att lösa problemet:

Metod 1. Du kan spåra din beställning med det spårningsnummer som säljs av säljaren: Gå till Mina beställningar> Sök ordern> och klicka på Spårningsorder.

Om du upptäcker spårningsnumret är ogiltigt kan det bero på att fraktföretaget behöver 3 till 7 dagar för att uppdatera fraktstatusen. Du kan också kontakta säljaren för mer leveransinformation. Du kan lämna ett meddelande på sidan Beställningsinformation eller klicka på Kontakt Säljare / Kontakta oss på orderlistan.

Metod 2. Kontakta säljaren för mer information. Om det inte fungerar kan du alltid ansöka om återbetalning genom att öppna en tvist. Se till att du gör det innan köparens skydd har upphört.

Metod 3. Om du inte mottog din beställning och inte har något paketnummer, vänligen kontakta säljaren / kontakta oss för att chatta med vårt kundtjänstteam för mer information.

 

Powered By amaliaresurs.se © 2019